Huvudvärk och resfeber

Är hemma från jobbet idag. Får litet dåligt samvete när jag bara tar ledigt "hela tiden"(måste ju ta ledigt när jag ska till skolan) men iofs börjar det vara så lungt på jobbet nu så vi ändå mest bara sitter och tittar ut i luften eller får hitta på något "tvångsarbete" för att ha nånting att göra.
Men dagens frånvaro beror på blodsockerbergodalbana.
Sockret har åkt av och an hela natten och morgonen och nu när jag fått ordning på det kommer följderna: extrem huvudvärk. Så jag ligger på soffan och hoppas på att det snart ska bli bättre. Jag är inget fan av piller men nu skulle det nog sitta bra med några. Men medicinskåpet är tomt och jag orkar inte gå till apoteket... :P

Istället försöker jag tänka på något annat, och lyckas distrahera mig med det här:



Jag blir så otroligt res-sjuk! Vill ut, bort, iväg! Inte för att jag inte trivs här, men för att jag vill se nya platser, uppleva nya saker!! ÅÅÅH! :P Den här killen har rest runt i 42 länder under 14 månader och dansat :) Sjukt kul grej! :D

För en stund sedan var jag för övrigt väldans snål på att bryta min sötsaksstrejk men jag klarade mig :P Snart har det gått en vecka, det är ganska stort för mig som är typ största godisgrisen som finns :P
2009-10-14 @ 12:03:44 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback