goooooooooodmorning sunshine!

Haha, jag är vaken! Och har fem minuter kvar tills jag ska gå til bussen. Vad gör man då? Jo, skriver ett till onödigt blogginlägg.

Jag behöver nämligen förbereda mig mentalt inför dagens utmaningar: att berätta åt chefen att jag behöver sluta efter nästa vecka, samt be om en halvtimme ledigt imorgon (för att hinna med åbobussen till Yttermark för att hinna med Linda och Lina till Åbo ;P). Tycker inte om att be om ledigt, speciellt inte när jag gjort det så mycket... :S

Dessutom har jag massvis med viktiga samtal att ringa idag och andra viktiga ärenden. Får se hur det går med den saken.

Nu ska jag iallafall tvinga mig ut i kylan så jag inte missar bussen. Det skulle vara just typiskt.

Ha en bra dag! :)
2009-10-15 @ 06:38:58 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

godmorgon :) hoppas du får en bra dag och att chefen ger dig ledigt haha :D

2009-10-15 @ 07:03:42
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback