ooops, shopping... :P

Idag har jag spenderat pengar igen. På fel saker :P Strumpbyxor fick jag iofs som jag skulle, och en mössa (likadan som ifjol <3 har tappat bort min gamla... :S) men inga skor. Men kläder blev det också trots att det inte var planerat... Menmen, what to do när man blir förälskad i fina reaplagg :D

Efter att ha fyllt mp3-spelaren med Breaking Benjamin imorse hade jag denhär låten som soundtrack under min shoppingtur. (Blandat med litet Paloma Faith mellan varven förstås :D) Tycker den är sjukt bra, även om texten kanske inte är nån höjdare.



randig tunika (för 7€ :)) och ljuvlig röd halsduk :D

En stickad klänning hör till på hösten. Och helst knallröd förståss!

Kjolen har jag kollat på ganska länge, så jag bestämde att den får bli mitt sällskap ner till Åbo på plättfest om två veckor! :)

 

Och Evelina har köpt en stor fin helfigursspegel hon placerat mitt i vardagsrummet. Hon leker frissasalong allt som oftast och jag tackar och bockar njuter av att ha en ordentlig spegel! :)

2009-10-03 @ 18:02:59 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Bianca

Hur kommer det sig att du lyckas bära upp alla dina kläder så snyggt?

2009-10-03 @ 20:58:49
URL: http://noack.bloggproffs.se
Postat av: Malin

Van ha du köpt leopardsjalen?ha läita et in tåli LIENG!!=)

2009-10-07 @ 17:29:57
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback