Frustration

Suck. Hudpoli ger inget särskilt proffessionellt intryck...
Första gången jag var där var kanslisten påväg på kaffe när jag kom och hade inte tid med mig, så hon tyckte jag skulle anmäla mig först efter att jag varit in till läkaren. Så jag satt och väntade på läkaren i 40 minuter medan resten av avdelningen var helt öde, såg inte en enda levande varelse för dom satt alla inne i kafferummet.
Och läkaren sen, hon var en gaaaammal tant som kunde väldig dålig finska och inte kunde förklara vad jag hade för fel och inte visste hur behandlingen hon rekommenderade åt mig fungerade.
Och sen när jag äntligen fick börja behandlingen var det ingen som visste hur apparaten fungerade...

Och idag, när jag skulle ringa och beställa tider för ny behandling är tydligen HELA avdelningen på fortbildning.
2009-10-22 @ 10:58:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback