ouff. varifrån kom allt skolarbete mitt i allt?

Bara för att det här är det enda stället där jag kan känna mig smått organiserad.

-metodikdel till kvalitativmetodik-uppsats SKRIV IKVÄLL!
-sociologiuppsats deadline 4.12
-statistikuppgift deadline 6.12
-kvantitativmetodik övninsarbetesuppsats deadline 18.12
-kvantitativmetodik litteraturuppsats deadline 18.12

-nyhetsbrevsdeadline 1.12

-packa ner mitt liv i lådor
-FLYTTA om ganska exakt en vecka
-fixa elavtal
-fixa internet
-adressändring
-skriva på kontrakt

-betala hundra räkningar


jag som trodde att jag inte hade något att göra.
dessutom trasslar det faktum att jag är i helsingfors hela helgen till själva flytten och packandet en hel del..

jag borde väl börja med att flytta datorn från sängen till ett bord så kanske jag iallafall kommer igång med att skriva metodiken jag lovade fixa tills imorgon.

egentligen vill jag bara smita hem till Närpes ett varv och träffa lillasyster. Och Ikkis.
2009-11-23 @ 14:43:15 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Elen sköter hyresvärden själv om, så han läser av mätaren å fakturerar dig en gång i året. Så du slipper ringa till Vasa elektriska (dom hittar ändå int lägenheten i sitt system, jag har testat) :)

2009-11-24 @ 12:01:29
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback