You make me sing, sing, sing

dagen består till största delen av studer (bl.a. intervjuplanering), samt överkonsumtion av godis och limsa inhandlat på sverigebåten :D


-påbörja kvantitativ metodik
-trakassera nån stackare nere på Mediacity för att få en bandspelare till våra intervjuer
-hitta fyra intervjuoffer
-påbörja sociologikursen med det inspirerande namnet "Grupparbete".... :S (Grupparbeten har aldrig varit min favorit)
-be om nåd hos min ledarskollärare för min höga frånvaroprocent och skicka in sammandrag av alla de lektioner jag missat :)
-boka biljetter till torsdagens Ur Mörkret

och SEN ska jag börja begrunda helgen och försöka hitta något att göra av all min inspiration! :D

I am because you are, I live because you live, I love because you loved me first!
2009-11-02 @ 15:55:02 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Alina

underbart o läsa om myki inpiration. ja har ännu också massvis! p.s. jag diggar din blogg ;) kram

2009-11-03 @ 10:52:10
Postat av: Amelie

Jag börjar bara klappa hysteriskt på you make me sing sing sing... men inser fort att de e svårt att ensam skapa stämningen av tusen ungdomar som klappar allt vad di kan :)

2009-11-03 @ 13:03:42
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback