I´m so tired of being alone, so hurry up and get here

Får jag lov att presentera världens bästa kramdjur (som jag hittade under sängen. Undrar hur länge den legat där, stackarn..) Denna vackra skapelse heter helt enkelt Kissen och har följt mig sedan jag var ett år gammal. Så den närmar sig småningom sin 21årsdag.. :P Mycket äventyr har den varit med om och det börjar nog synas nu också.. :P

 

Har John Mayer-låt på hjärnan, därav rubriken.


Har spenderat hela dagen i Sion på ledarskapskonferens. Otroligt inspirerande.
Hade nog planerat att fara till Ritz och lyssna på gospelkonsert ikväll också men just nu känns det som att en lugn kväll för mig själv skulle passa ännu bättre. Så man hinner processa allt man hört idag innan vi kör igång igen, tidigt imorgon.

Borde gå och handla och fixa ihop litet god mat också... Värst när jag har blivit så lat så jag knappt orkar gå till citymarket längre, springer bara av och an och småhandlar på sale desto oftare istället! :P

Otroligt bra teater igårkväll förresten. Verkligen sevärt, och man fick mycket att fundera på.
2009-11-06 @ 18:27:32 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback