For painted purple skies For never telling lies For giving all you had away For crying when I cry Oh I thank you...

feber? -äh, löjligt, litet Pepsi Max så blir allt bra! ;D


Okej, jag är nog inte så frisk som jag trodde trots allt. Har stegring idag och är nu extremt snurrig. Hölls knappt på benen när jag gick runt på stan ett varv, ganska obehagligt. Har nog varit snurrig några dagar här innan också men jag försökte ignorera det. Har ju inte riktigt tid att vara sjuk idag när jag ska hinna med ledarskola, bandövning och babyshower ikväll!

För övrigt kan jag berätta att slutet på statistiklektionen blev ganska roligt. Fjalar (som vår föreläsare heter) trodde nog jag plötsligt börjat tycka väldigt mycket om statistik när jag satt och småfnittrade för mig själv mitt bland alla SPSS-övningar. Egentligen berodde det på att jag läste genom en massa dråpliga historier på Alinas blogg, plus att Ika skickade mig en massa dåliga skämt via facebookchatten.. :D Jag är lättroad idag.

NU ska jag vila bort febern och snurrigheten och sen sätta igång med eftermiddagens/kvällens program!
2009-11-19 @ 13:02:42 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

Vänta nu, vänta nu, vänta nu! Fjalar? Som i hästen i något-astrid-lindgren-bok-som-jag-inte-minns-nu?



haha, kul att man kan roa någon med mitt innehållslösa liv ;)

2009-11-19 @ 22:09:29
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback