Flyttbestyr

Förutom urtråkig metodikföreläsning har min dag mest bestått av detta:





Tänkte försöka få köket klart ännu ikväll så sparar jag kläder och böcker tills någon annan dag. Det är trots allt tacksamt att Evelina och Anders lämnar kvar här, då är det inte så noga med att precis allt måste bort tills första december. Dessutom lämnar jag kvar en hel del grejer som jag inte skulle få plats med på nya stället.

Framtidsplaner: Nicolina kommer hit ikväll, imorgon ska jag försöka komma igång med min sociologiuppsats och på kvällen blir det retrofest för att fira Jullans 24-årsdag!


2009-11-24 @ 17:11:28 Home Sweet Home Permalink


Kommentarer
Postat av: Alina

jag fick lite fiilis o flytta när jag läser detta :P haha. minns o fråga om du behöver hjälp me nånting sedan. kan nog komma o bära dina saker o sånt.

2009-11-24 @ 19:23:07
URL: http://alinabanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback