Even though we know the sun will rise Every ray of light still takes us by, by surprise

Här skulle det finnas en bild av 10 snygga tjejer runt ett bord ätandes mängder av frukt men jag lyckades ta med min kamera utan att ta med mitt minneskort. Applåder till mig. Så ni får försöka föreställa er hur det såg ut istället. Alla var väldigt snygga och väldigt glada! ;D

Vaknade i halv åtta i morse av borrande. Nu när evighetsrörrenoveringen här i huset äntligen är färdig är det någon annan som kommit på att de nog ska börja renovera nu så att vi inte behöver leva utan störande ljud alltför länge! Det lät som att nån stod inne i mitt rum med borrmaskinen! Och öronproppar hjälpte inte ett dugg! Så jag steg upp och skrev en ytterst arg statusuppdatering på facebook för att få utlopp för mina agressioner och låg sen i sängen i en timme och gömde huvet under kudden. Sen lugnade det faktist ner sig och jag somnade...med öronpropparna i öronen vilket ledde till att jag inte vaknade när väckarklockan ringde. Vilket i sin tur ledde till att jag klockan 12.58 slog upp ögonen, kollade på klockan och nästan fick panik! :P

Gissa om det kändes konstigt att vakna, vara i skolan två timmar och sen mitt i allt var det kväll och mörkt ute! Vart försvann den dagen liksom? :P

Men har iallafall hunnit ha en jättefin kväll hemma hos Jullan med en massa underbara människor :)

Imorgon ska diverse smågrejjer fixas och sen blir det träff med Edith och Idol på Ollis.
På torsdag hoppar jag och Nicolina på tåget till Helsingfors. Ska träffa Nicke, våldsgästa Bianca, kanske hinna med litet shopping och alltmänt kringströvande, och sen fre-lö är det Team Actions ledardagar som gäller. Och TA:s utskottsmöte på söndag. Full rulle alltså! <3

Hej jag heter Julia och jag känner mig som världens tråkigaste bloggare just nu ;P
2009-11-10 @ 23:20:26 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Rita

Hm, kanske vi ses på tåget? Fast vi far först halvåtta-tiden från seinäjoki.

2009-11-11 @ 07:14:42
Postat av: Anonym

Hm, kanske vi ses på tåget? Fast vi far först halvåtta-tiden från seinäjoki.

2009-11-11 @ 07:15:12
Postat av: sandra

Alla som renoverar borde få böter.... :)

2009-11-11 @ 18:10:57
URL: http://sandra.neuman.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback