If only I could see the way you do

Jag började dagen redan halv nie idag. Applåder till mig!
Dock inte med statistikföreläsning, den struntade jag i (helt onödigt att sitta där när det inte är någon obligatorisk närvaro och man ändå inte orkar/klarar av att lyssna på föreläsarn). Var bara till skolan en sväng för att lämnade tillbaka min intervjubandspelare till mediacity och sen sprang jag litet ärenden på stan.

Så nu har jag istället sagt upp min vasabladetprenumeration. Den var trevlig att ha men inte så trevlig så jag själv börjar betala massa pengar för den (jag fick den nämligen som julklapp av mamma och pappa ifjol).

Och så har jag shoppat dynvar. Två svarta och två vita. Så jag slipper använda alla udda gamla dynvar från pollux (:D) till mina extradynor (har alltid 3 dynor och en "soffkudde" i sängen, klarar inte av att sova med bara en kudde längre! :P).


...så nu får jag bytta ut detta färgglada kaos till...något mer enhetligt :P

Dessutom lyckades jag glömma min cykel i stan. Eftersom jag oftast promenerar vart jag än ska gick jag av gammal vana direkt hem från citymarket och nu står cykeln där, alldeles övergiven i cykelstället. Får hämta den innan jag far på metodikföreläsning.

Och jag undrar vart min adlibris-beställning har lämnat! Det är snart två veckor sedan jag beställde böckerna nu och enligt all info skulle de komma inom fem vardagar... Ny pliiir ja snart lite syyr!

Haha, fy vad tråkig jag är. 
Nu blir det metodik.
2009-11-09 @ 11:48:25 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Rita

Dom e på närmaste r-kiosk, antar jag. Adlibris-böckerna, alltså.

2009-11-09 @ 13:44:20
Postat av: Julia

har varit där och kollat flera dagar i rad men ingenting... :(

2009-11-09 @ 15:26:39
URL: http://ulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback