we´d never know what´s wrong without the pain

Oj, det känns som om jag har intervjuer ända upp i halsen. Har intervjuat, lyssnat genom, skrivit ner och renskrivit hela kvällen känns det som. Är helt slut i huvudet nu. Har just haft Karv över på snabbvisit och nu blir det äggsmörgås och film. Eller kanske bok? Fast jag har inte riktigt nåt jag har lust att läsa, väntar bara på mitt bokpaket från adlibris.... :S

Ämnar inte släpa mig på statistik imorgon heller... Metodik på eftermiddagen dock! :)



Eller kanske man helt enkelt borde sova?

NÄÄÄÄÄH! :P
2009-11-09 @ 23:23:34 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Rita

... tror jag känner nån av dina studiekompisar, verkar det som...

2009-11-11 @ 07:16:29
Postat av: Julia

hehe, jag hörde här om kvällen att flera av dem har dig som lärare joo! :D

2009-11-11 @ 09:26:17
URL: http://ulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback