I know that I´m a shadow but I´m dancing in your light



Det här vädret gör mig harmonisk på något lustigt vis. Ännu bättre vore det ju förstås om det var minusgrader så man slapp klottet...

Jepp, jag skulle ha varit på ledarkonferens idag också. Dumt av mig att inte ta mig dit när jag ändå betalat en massa pengar för det. Men jag sov typ ingenting alls inatt. Dels för att blodsockret bråkade med mig, och dels för att jag låg och funderade alltför mycket för att kunna sova. Jag skulle hinna iväg på de sista sessionerna nu men jag har nada ork!

Överväger att åka till Närpes ikväll. Har dock inte bestämt mig än. Det finns inte så mycket att göra varken där eller här. Men det är ju trots allt farsdag imorgon! Nåja, måste bestämma mig innan fyra, då går sista bussen.

Jag är mer vaken, levande, inspirerad och motiverad än på väldigt länge. Men det betyder att jag också blir tvungen att konfrontera en massa saker jag bara gömt under mattan väldigt länge, vilket är ganska smärtsamt.

Breathe into my spirit, breathe into my veins until only love remains
JJ Heller-Only love remains
2009-11-07 @ 13:05:30 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej julia! Va kul att du också bloggar, mer att läsa!:) Börjar riktit sakna Vasa när jag ser fotona. Allt bra här i Åbo, hoppas du håller ett öga på vasa nu när jag inte är där, ha det bra!:)

2009-11-08 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback