Would you catch me if I fall out of what I fell in? Don´t be surprised if I collapse down at your feet again.


jag saknar henne.

Jag har precis konstaterat att jag inte har något att packa i. Har lyckats fylla två IKEA-kassar med lakan och ytterkläder (sånt som inte är i användning för tillfället) och lyckas kanske fylla en tredje med skor. Men sen har jag inget att packa resten av mina ägodelar i. Köksgrejerna kunde jag ju annars börja med, kan ju snylta på Evelinas grejjer resten av veckan.. Måste bestämt gå och tigga flyttlådor någonstans...

Har tagit ner alla foton från väggarna också så nu är här blekt, tomt och kalt.

Just nu känns det som om att få bo ensam skulle vara ungefär det bästa i hela världen. Lägenheten svämmar över av folk och jag är stressad och uppgiven och frustrerad.

Och tydligen har jag blogg-mani idag.

Jag avskyr att inte kunna ha nån slags ordning runt mig.

Lifehouse lugnar ner mig en aning iallafall.
2009-11-23 @ 18:45:09 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback