and when you need it most i have a hundered reasons why i love you

NU är jag hemma igen efter en hel långhelg i huvudstaden! Har haft det riktigt skönt! Träffat massa fina människor, ätit gott, gått runt på stan och shoppat alltför mycket, diskuterat och delat livet med människor, visionerat, suttit på utskottsmöte, blivit redigt förkyld.... Och så en massa Jesus och ungdomsarbetesfunderingar förståss! :)

Jag lyckades ta fram kameran EN enda gång på hela helgen, så här bjuder jag på de få bilder jag tog!
Spenderade torsdagskvällen med Nicolina och allra bästaste Nicke :) Åt god mat och spatserade runt på stan.

 

Nu ska jag ta det riktigt chill med senaste avsnitten av bones och glee och äta riskakor :P

Får se hur angelägen jag tycker statistiken känns där åtta-tiden imorgon... ;)

 

 

2009-11-15 @ 21:58:13 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback