why you keep screaming at the top of your head?

Försökte sitta uppe så länge som möjligt i natt så att jag skulle kunna sova bort halva dagen idag men allt misslyckades. Så nu måste jag klä på mig och gå ut och ner i andra ändan av huset (och det här är ett långt hus!!) till bastun i A-trappan för att få gå på toaletten. Pust. Vattnet och avloppen är avstängda 8-16 idag. Jag börjar bli verkligt trött på denhär renoveringen. Trött på att lyssna på borrmaskiner dagarna i ända. Speciellt frustrerande är det när man försöker plugga och få något vettigt gjort och hela huset vibrerar.... Jupp, ja e smått bitter på alltihopa :P
Nåja, ska väl ta vara på tiden och försöka få mina ärenden uträttade och lösa mina klädproblem inför lördagen.
Men först litet chris cornell. Fattar inte riktigt vad som tagit åt honom med denhär skivan, men hej, jag gillar hans röst anyway så...

2009-05-28 @ 09:58:40 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback