cravings

JAG VILL HA PIZZAAAAAA!! Kom fram till att det är sjukt länge sedan jag ätit pizza! Säkert långt över en månad sedan! Och jag vill ha, NU! En casapizza! Mums! Och så vill jag ha Ika-sällskap och köra runt i näsby och ignorera att jag borde skriva en kolumn, ett finskaföredrag och ett sociologiarbete...:P Planerar att återvända till vardagen först imorgon :D Får dock inte tag i fröken just nu.

Har spenderat eftermiddagen med samma fina människor som igår. For till Kstad och åt glass. Årets första.
Sen har jag legat hemma och halvsovit, är totalt slut. Jag har sovit 7 timmar inatt (imorse/förmiddags) men jag är ändå helt död. Brukar bli så när man går och sova efter att det blivit ljust ute.

Imorgon bär det av till Vasa igen. Näst sista veckan som innehåller skolarbete. Finskan avklaras denhär veckan, efter det är jag en fri kvinna! ;D Då är det bara slutuppgiften i sociologi och en 4-dagars jämnställdhetspolitik-kurs plus tent kvar.

Hmm... Om inte annat får jag nog ta en promenad eller nåt så jag kommer mig ut, kan inte sitta inne när det är en sån här perfekt solig-slö-söndags-närpeskväll. Kanske en till tur ner till Strandhem?
2009-05-03 @ 18:48:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback