This day so far

Idag har jag varit duktig!
Hoppade upp ur sängen ren 8-tiden (blev igen väckt av borrandet i trapphuset, måste börja sova med öronproppar) och åkte sen iväg med pappas bil när han kom till stan. Först blev det gymmet och simhallen nån timme och klockan tolv for jag iväg till Skolfoto Norden på arbetsintervju. Min första riktiga arbetsintervju! Jag kunde nog ha skött mig bättre men får väl hoppas att det går bra... :S Sen fick jag åka till DNA och hämta min telefon, så nu har jag den äntligen tillbaka! <3
Var dessutom en sväng till skolan och pratade med studiehandledaren om mina planer på sommarstudier. Planerar att läsa in och tenta tre kurser krispsykologi under sommaren, vilket om det lyckas leder till fullt studiestöd och bostadsstöd juni-augusti. Då behöver jag åtminstone inte oroa mig över hur jag ska få hyran betald! Så jag hoppas verkligen det här går vägen, det skulle befria mig från en hel massa onödig oro :P Väntar bara på att få höra från utv.psykologi-proffessorn nu, som jag redan kontaktat. Har dessutom också mejlat FPA för att kolla upp om mina planer kan fungera.... :)
Hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag föra tillbaka bilen åt pappa och sen försöka skriva litet på slutuppgiften innan jag far till skolan på föreläsning 16-20.

Fridens liljor! ;D
2009-05-06 @ 13:27:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback