Teamhelg i Sibbo

Hemma igen. Om förra teamhelgen var fantastisk var den här ännu ännu ännu bättre! :)
Fredagen var tung och jobbig men lördag och söndag bara njöt jag för fullt! Vi är ett så härligt gäng iår! Och jag är så taggad! Skulle nästan kunna åka iväg ut nu genast! Men det är ännu 3 ½ vecka kvar. 17 juni börjar vi på på riktigt. Först en vecka i vasa, (nästan) en vecka i Ekenäs på pingstkonferensen, sen Svergie, Belgien, Kroatien och Polen.

Här kommer några bilder från helgen ifall nån vill veta vad vi sysslat med! Fredagen bestod av undervisningspass på kvällen, lördagen undervisning på förmiddagen och sång- och dramaövningar på eftermiddagen. Lördagkväll blev det grillfest och kubb, och senare på kvällen fotbollsmatch. Sommarfiilisen var på topp! :D Söndag delade vi upp oss och jag, Emilia, Tomppi, Anton och Andreas for till Gesterby och hade ansvar för gudstjänsten där. Efteråt blev vi bjudna på fantastiskt god mat hos några församlingsmedlemmar. Fick nypotatis, gräslökssås, grillade kycklingfileer, och sen bärkvark till efterrätt. LYX! Söndag eftermiddag bar det av mot österbotten igen, kom hem 9-tiden ikväll. Nu är jag trött, glad och otroligt förväntansfull inför sommaren!

(torsdagen var jag alltså på konsert i pirkkahallen i tammerfors tillsammans med 10 000 andra kristna. Ganska häftigt, och riktigt bra var det. Körde till Esbo och sov hemma hos Edith den natten, och fredagen spenderades på stan i Helsingfors innan vi åkte till Sibbo)


Elin, Sofia och Julia på grillfest

Edith

Anton blev poppis som lekfarbror

kubb=sommar!

jaha? :D

världens sötaste!

Elin å jag var moraliskt stöd vid fotbollsmatchen

Tomppi å Tiina slåss av nån anledning om Jodes tröja...

solen sken och ändå regnade det. Konstigt! :)

Lukke å Anton väntar på maten

Gråssö-Andreas
2009-05-24 @ 23:00:28 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mamma är i Kroatien nu, och där har de +34 grader varmt.. :P Tänk då vad NI kommer ha som far dit sådär mitt i sommaren! :D

2009-05-25 @ 09:29:29
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback