And these photographs keep me alive.

Den här dagen bara försvann. Panikskrev uppsats fram till klockan 4 när den till sist åkte ner i postlådan. Kvällen har jag bara spenderat med att kolla serier. Dessutom påbörjade jag ett nytt dekoreringsprojekt.


Jag handlar i tro på att jag får stanna kvar i denhär lägenheten, för jag vill verkligen inte flytta :S

Jag föredrar att ha mina minnen där jag kan se dem och påminnas om dem alla dagar istället för i ett undanstoppat album eller i en mapp på datorn.
Jag föredrar att ha alla människor jag älskar där jag kan se dem och påminnas om hur viktiga de är för mig.

Dessutom plockade jag ut närmare 300 bilder från ifjol och iår som jag skickade in till framkallning. De hamnar upp på resten av skåpen och min skjutdörr.

Första skåpet är min tackkorts/skolkortsvägg. Andra skåpet är samlade minnen från mestadels högstadiet men också litet från gymnasiet. Tredje dörren består av syskonbilder och bilder av mig själv när jag var riktigt liten. Hemma i Närpes finns två skåpdörrar med rubriken 2006. En halvdan 2007-dörr existerar också och nu kommer alltså 2008 och en början till 2009.


Här syns en av mina 2006-dörrar. Med vissa störande renoverings-inslag...
2009-05-20 @ 23:28:55 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback