Tom på ord.

Jag är helt tom på ord och det frustrerar mig. Jag försöker organisera mig själv och lyckas relativt väl, jag har passligt mycket att göra och solen skiner. Men jag är tom på ord och det är aldrig bra.

I need words
As wide as sky
I need language large as
This longing inside
And I need a voice
Bigger than mine
And I need a song to sing You
That I've yet to find
I need You,
Oh, I need You
I need You,
Oh, I need You
To be here now
To be here now
To hear me now
To hear me now

David Crowder-I need words

Men annars är det John Foreman och Switchfoot som gäller idag. Tillsammans med studieplanering och MinPlan, småstädning och tvättande, sol på balkongen, samma vanliga pengabekymmer, jämställdhetsföreläsning och en inplanerad långpromenad ikväll.

Vill träffa Närpesfolk över helgen, men orkar inte vara hemma. Hur göra?
Jag är fortfarande i alltför stort behov av  min ensamhet. Hoppas jag förändras tills sommaren, annars kan det bli jobbigt.
2009-05-13 @ 13:45:21 Andas Permalink


Kommentarer
Postat av: iik

du kan ju flytt in i lillstugon haha :)

2009-05-13 @ 19:15:39
Postat av: Morgan

Mm kan bli lite jobbigt, jag har vant mig att vara rätt så enskild den senaste tiden, o släpper int in folk. måst börja bättre sig lite itaget.

Frud!! ^^

2009-05-14 @ 09:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback