Tjohoo

Har varit genomflitig idag. Sprang på stan hela förmiddagen och uträttade massa ärenden. Och köpte skor till examensfesten på lördag!! 49 euro på cipcap. Me lajk!! :)



Hämtade krispsykologiböcker från tritonia också så nu är det bara att börja på med nästa uppsats. Fick min studiestödsansökan inlämnad, handlade mat, funderade på examenspresent, och hämtade mina framkallade foton från posten! Så eftermiddagen gick åt till att fixa min 2008-vägg. Kom dock fram till att jag får lägga alla teambilder från förra sommaren på något skilt ställe, fick inte hela 2008 att rymmas på ett ställe...:P



Nu ska jag pausa en stund med mega-räk-ägg-smörgås och kolla ett avsnitt one tree hill innan det blir picnic på kaserntorget ikväll :D
2009-05-27 @ 14:13:24 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja har två par me klackar. Ja sku eventuellt vill ha platta änn men ja tycker di je så obekväm täide platt. Så ja kanske skippar a :)

Men du ha ju hitta snygg nu iaf!

2009-05-27 @ 15:47:22
URL: http://amanainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback