Shopping

Nu har jag fått min kamera tillbaka. Först några bilder av gårdagens vill-ha och gårdagens inköp :)



Min planerade utstyrsel till systers student/examensfest: linne 9,90 Gina Tricot, svart kjol 19,90 GinaTricot



Dessutom vill jag ha ett par riktigt fina och riktigt högklacakde gladiatorsandaler att matcha till, som de här tillexempel:



Så inhandlade jag en välbehövlig vår/sommarjacka för 9 euro på H&M:



mot bättre vetande slog jag också till och inhandlade lite sommarkläder tills teamet (som jag dock invigt redan...:P)


denhär tunikan för 15 € (50 % rea) som jag känner mig som en 5-årig sommarflicka i


 och dessutom denhär finfina tunikan!



Nu ska jag skriva lite uppsats innan jag återkommer med fler bilder från gårdagen..:P
2009-05-17 @ 18:40:14 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback