Kvällsmys


Har spenderat hela dagen med att tvätta fönstren och bara annars storstäda. Länge tog det men fint blev det. Vi har en utsikt igen :D Planerade att ha tekalas ikväll också men folk var inte riktigt på hugget så vi får ta det en annan kväll. Lika bra det, för jag var nog för trött för att vara social. Har skrivit färdigt en artikel, kollat en film, och läst lite om jämställdhet tills morgondagens föreläsning. Nu ligger jag och myser och njuter av att ha det städat och fint runt mig. Ska bara andas en stund och sen ska jag nog krypa under täcket och vänta på väckningen som nuförtiden är 7.30 när byggubbarna anländer och börjar borra i trappan...:S

Gonatt! :)
2009-05-11 @ 23:51:23 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback