I´m back!


kanske man borde bli blondin? :P

Jag är tillbaka i Vasa igen efter en helt fantastiskt bra teamträningshelg i Vörå. Kom hem 19-tiden igår och somnade nästan genast. Tvingade mig upp 21-tiden och gick till piccolo så jag skulle ha nåt att äta till kvällsmat och sen satt jag och hanna i köket och med näsorna upptryckta mot fönstret och diskuterade eller bara var tysta tillsammans tills klockan 12. Avslappnande.

Idag är jag helt ledig bortsätt från att det kanske skulle vara bra att börja planera min uppsats lite mer ingåendeoch så ska jag skriva färdigt en artikel.
Men jag tänkte iallafall utnyttja det fina vädret och börja tvätta fönstren. Det hör till våren och jag tycker det kan vara riktigt roligt! :)

Men först litet om helgen! Vi är ett riktigt bra gäng iår, och jag är otroligt förväntansfull inför sommaren!
Fredagkvällen ägnade vi bara åt att lära känna varandra, satt tex i 3 timmar och lyssnade på varandras livshistorier, superintressant! :) Lördagen hade vi frukost 7.30 (!! :P) och sen körde vi igång med undervisning hela förmiddagen. Efter lunch blev det bön och sen mer praktiska funderingar kring hur vi ska lägga upp konserterna, vem som ska sjunga vilka låtar och sånt. Lördagkväll var det möte i friförsamlingen vi huserade i så där medverkade vi. Jag berättade bland annat litet om hur det var att vara på team förra året och sen ledde jag lovsången tillsammans med Jode, Elin och Tiina. Efter mötet åt vi grillkorv med församlingen och pratade med en massa söta tanter och gubbar. Och alla visste vem mamma var och att jag var från Närpes, haha :D Resten av kvällen bestod av fotbollsspelet, flippande och utklädningsshow :D
Sen stupade vi i säng. Söndagen var det lika tidig väckning och sen hade vi undervisning fram till eftermiddagen då vi började packa ihop och städa undan och åkte hem :)


Gråssö å Anton spela ett antal pingismatcher om vem som ska bjuda vem på glass i sommar!

Edith och Jullan

Det kan alltid vara bra med hörselskydd ifall biljardspelandet bli alltför högljutt! :P

Vi teamare är alltid totalt normala :D Andreas å Tomppi

sötaste Edith jag känner!!

Jag och Tiina!

hippie-brudgummen Julia B, bruden Elin, random Julia och pirat-Edith

2009-05-11 @ 10:27:23 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Edith

haha! ser faaktist fram emot sommaren ja me :D vike gäng vi e altså!

2009-05-12 @ 09:05:01
Postat av: Rita

Vilken gullig frisyr du har! Du blir typ femton år yngre med den - kanske snarare nåt du vill sträva efter om några decennier... :)

2009-05-12 @ 13:22:40
Postat av: lottaregina

fina bilder :D å de e ju tiina som i f.d. norgekämpistiina! :) va kul! :)

2009-05-12 @ 18:54:53
URL: http://lottaregins.wordpress.com
Postat av: callis

jaa-vi ex teamare e ju å normala...speciellt jag å jonas!

2009-05-14 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback