glad första maj!

Gårkvällen blev förvånansvärt lugn. Och lyckad fast jag inte gjorde sådär jättemycket.
Åkte till Anders med Ika och Ann och satt där med honom och John ett bra tag. Sen for vi ut och körde ett tag, och till sist måsta vi föra hem Ika stackarn som lyckades bli sjuk sådär passligt till vappenfirandet. Efter det körde jag ett lass med folk till hallis och sen satt jag, Ann och Anders hos Lille och skrattade tills dom där närmare ett-tiden också skulle till hallis och jag åkte till TB efter litet mat åt mej och sen hem och kollade film. Riktigt skön kväll faktist. Inte så mycket drama! :P

Nu funderar jag på att ta mej ut och gå eller cykla eller nåt, känner att jag behöver röra på mej lite. Och det är jättefint ute!
Sen blir det grillmat med familjen och säkert vid något tillfälle årets första lösglass från Tinas glass.


mina gullungar ute på gräsmattan utanför Anders

Syster kom in en sväng. Och Ika låg på soffan och halvsov :)

som tyyyp vackrast i världen? :)

Tillsammans med Anders och Lille saknar man sällan underhållning :P



2009-05-01 @ 11:16:14 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback