flummdrömmar

Har sovit alltför länge, till 13.15. USCH! Jag börjar bara drömma massvis med skumma och sjuka grejjer när jag sover så länge. Undrar verkligen varifrån min hjärna plockade allt jag drömde nu på förmiddagen!! Det var massa sjuka detaljer men maintheme var att jag var på juthbackamarknaden och blev polare med Björn Rosenström som höll sin konsert i ett kassabås i en mataffär! Varifrån kom han för det första!! Seriöst, jag brukar aldrig lyssna på honom, och har inte hört nåt om honom eller ens tänkt nåt på evigheter!! Dessutom gjorde jag inbrott hos en killes farmor och farfar, blev fast av Ivars Kaj för att jag lämnat min väska i en affär (bara därför, inte för inbrottet :P), och hade teamplanering i en idrottsarena (mina flummdrömmar innehåller alltid team på ett eller annat sätt nuförtiden).

Nu ska jag försöka få tag på min kamera. Sen är det uppsatsen som gäller hela eftermiddagen, gudstjänst kl 18 och förhoppningsvis hinna träffa min Lina nångång under kvällen!
2009-05-17 @ 12:51:15 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback