fairytale

Har haft en riktigt riktigt skön dag och kväll! Härligt omväxlande.

Dagen spenderade jag största delen ute på stan och jag snålade på en massa fina kläder. Har inhandlat min outfit till systers student/frisörexamenskalas idag, den ska jag visa upp senare!

Sen satt jag hemma på balkongen och njöt av solen en stund innan jag började kvällens kalasande hemma hos Jennie och Linnea med att fira att Linnea blivit 21-åring. Där fanns massa trevliga människor och massa goda tårtor.
Sen for jag till king´s en stund och lyssnade på musik och uklassade hanna och alexandra i biljard ;D

Så hoppade jag på en pakethållare och for till Jullan och kollade eurovisionen tillsammans med dom tidigare nämnda biljardspelarna.
Jag blir så glad av Norges låt, och jag blir så glad bara av att kolla på killen, han är ju så söt! :D Surt att det gick så dåligt för Finland bara, dåliga tycker jag faktist inte vi var iår!!
När poängen var räknade och utdelade och vinnarlåten framförd än en gång avslutade jag kvällen med pizza tillsammans med Jonas och Davud.

Jag tog en massa foton också under den tidigare delen av kvällen men kameran lyckades jag lämna på king´s... :S

Nu börjar tröttheten komma smygande så nu blir det nog att krypa under täcket. Men först en till genomlyssning av vinnarbidraget! :)
2009-05-17 @ 02:07:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback