Det är sommar!

Och jag njuter för fullt!

Gårkvällen planerade jag in en filmkväll med jennie. Det var dock typ 1 ½ år sedan vi träffats bara vi två och hunnit prata riktigt på riktigt så mitt i allt hade tre timmar gått och filmen fortfarande osedd. Lika bra det! :)
Sen satt jag hemma i soffan i min ensamhet och andades in sommarkvällsluften genom fönstren och bara njöt.

Nu ska jag försöka få i mig litet spaghetti, städa IGEN (tycker det alltid är kaos här fast jag städar konstant...) och sen ut på stan och hämta några grejjer åt Evelina innan dimissionen. Programmet är ganska fullt över helgen.

ikväll 18.00 Evelinas yrkesdimission i botniahallen
imorgon förmiddag Evelinas studentdimission
hem till Närpes och via några studentkalas
16.00 Evelinas examens-/studentfest
och sen ska kvällen spenderas med Ika och Tove. Troligtvis blir det att lyssna på Alexandra på J&P.
Söndagen borde jag tillbaka till stan och vara med i lovsångsteamet men jag tror jag måste avstå. Behöver få vara hemma den dagen. Eventuellt lämnar jag hemma några dagar men småningom måste jag tillbaka till stan så jag kan koncentrera mig på att skriva uppsats.

Återkommer eventuellt med nånting intressantare nån annan gång ;P
2009-05-29 @ 13:55:37 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag å ska ju mie Juliiaaaa :) <3

2009-05-29 @ 16:25:15
Postat av: Ann

//Ann

2009-05-29 @ 16:25:44
Postat av: hanna

haha de e kaos här för att du bor med mej!:) men imorgon flyttar jag ut så eventuellt så blir det liite bättre.. :D

2009-05-29 @ 21:05:07
Postat av: Jennie

tack fö en ybertrevli kväll :D

2009-05-29 @ 21:35:59
Postat av: Julia

ååh, va bra Ann!!! ja trodd et sku diss ås å far ti öijjen elå na jag :P

tack själv Jennie, superskönt att få prata å lyssna å reda ut livet en aning :D

2009-05-29 @ 23:28:52
Postat av: Ann

Ja ska no ti fagäröjjän, men ja ska kom ut me edär fui =)

2009-05-30 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback