sommarfunderingar



Nu doftar det sommar här. Hittade min sommar-bodylotion i min sminklåda, så nu doftar hela jag sommar.
Känns som om jag borde vara påväg till kråsin och simma nu.... ;D




På tal om sommar blev jag som jag skrev igår också ganska övertygad om att jag nog måste fara på team iår igen. Det finns liksom inget annat alternativ! För jag klarar inte av att vara i Vasa hela sommaren men jag kan nog inte vara i Närpes hela sommaren heller. Jag har dessutom inget arbete ännu, och vi har ingen aning om hur vi ska göra med lägenheten.
Problemet är bara ekonomin. Jag klarar mej nog en vinter till på att ta studielån, har klarat mej hur bra som helst iår, även om det inte känns alltför roligt att ta lån... Säger vi upp lägenheten, vilket jag gissar att vi nog kommer att göra, behöver jag heller inte betala någon hyra över sommaren. Men jag behöver 790 € till teeamavgiften, plus pengar att leva på i 6 veckor. 4½ av dessa ute i Europa. ÅÅÅH, JAG VILL!
Iår kommer teamet att delas upp i ett östteam och ett västteam. Och jag vill nog till väst... Sverige, Belgien, Spanien, Italien... OJOJOJ! :D
Måste hitta ett ordentligt jobb nu, fram till 17 juni när vi börjar med träningsveckan. 29 juli kommer vi hem.
Hinner ju jobba hela augusti också... Men hur får man ihop 1200 € på 2 månader utan att arbeta heltid? Har fullt upp i skolan in till mitten av april och är helt ledig först efter 13 maj...
Måste lägga upp några bilder från ifjol. Har team-abstinens nu.


hela fjolårets team i vid sale i maxmo :D

konsert i en församling i Belgien, i Fontaine l´Eveque

dans på outreach i Gijón, Norra Spanien

konsert i vår kontaktförsamling i Gijón

Hanna sover i bussen. Vanligtvis ombytes-chaufförens sovplats eftersom den var bekvämast. :D

Andreas som Jesus i drama

Lifehouse-drama på stranden i Gijón, på festivalen "svarta veckan"

bilder från teamaction.org
2009-03-22 @ 14:12:05 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill å!!!! jag får na sorts klump i halsin tå jag tänker på att jag int ska fara na i somar. suck, jag hatar pengar.

2009-03-23 @ 10:46:37
Postat av: Anonym

howdy!vi ska itt far na alls ti vasa imorrn=)

2009-03-23 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback