Rastlösheten personifierad...


...det är jag det.
Skulle egentligen ha velat fara på Soffas skivrelease (How´s the heart) ikväll men ekonomin tillåter inte. Mitt potentiella sällskaps ekonomi tillåter inte heller. Så vi planerar ett bankrån. Och lämnar hemma.
Jag har hundra inlämningsarbeten jag borde göra klara. Har legat på sängen och försökt få något gjort hela dagen, det ända jag åstadkommit är kursdagbokens rubrik. Och så har jag läst ett halvt kapitel sociologi...

Idag har solen också lyst. Tur är väl det, annars skulle mitt humör nog ha varit i bottnen. Nu är jag mest bara frustrerad och rastlös. Vad hittar man på att göra en lördagkväll som är totalt gratis? Och när man egentligen borde studera....

Jag njuter av soliga dagar men jag längtar fortfarande efter soliga kvällar och ljusa nätter.
2009-03-21 @ 17:46:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback