Pre-Pampas



pojkarna på bordet, på bordet...

Pre-Pampas igår.
Tove, Jessica och Lisa och invkarterade sig hos mig.
Det blev sitz i Filiciacastle, trots att jag inte hade tänkt fara. Men Jonna fixade en biljett åt mej i sista minuten.
Helt kul sitz men aningen rörigt. Jag fick en alldeles egen 1 ½ liters pepsiflaska ;D




Totten

Jessica och Lisa

Sen blev det eftersläpp på fontana, men vi lämnade bara våra jackor i garderoben och spenderade kvällen på Ollis istället. Lyckad kväll!


Fridell, Tom och jag

Björn och Jessica

Björn och Tove.

Halv tretiden började vi känna oss klara för kvällen, åkte via en grill och hämtade lite mat och sen hem.
Skönt att få komma ur halaren. Och skorna!! Hade så otroligt sjuka fötter!! :P
Dåliga skor och för mycket dansande... :P

Sov som en stock hela natten. :)

2009-03-27 @ 19:09:22 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback