Music in my veins


Älskar den här låten.
Litet dålig kvalitet men den är fortfarande otroligt vacker!
Lord I´m crying out for more and more of You!

Kom hem 22.30. Har varit i Sion sen halv 18.30. Det blev en lång övning.
Ska vara med och sjunga på torsdag då det blir kvällsmöte med Carl-Gustav Severin, OCH på fredag då det är lovsångs- och bönenatt. Har övat med dubbelteam. Roligt att vara så många på scen.
Råddig och kaotisk övning men o så roligt! Trött som jag vet int vad blev man. Vi avslutade kvällen med att diskutera igenom lovsången lite, hur teamen fungerar, vad som är viktigt och vad vi behöver ändra på.
Åh, det är det här jag vill göra, det är det här jag brinner för!
 Mer mer mer!
Jag vill lära mig, jag vill bli bättre, jag vill utvecklas!
Och jag saknar verkligen mina sånglektioner!! Måste fixa tills nästa höst!
2009-03-31 @ 23:11:37 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: amelii

Det är ju den låten som livetsord youth sjunger på svenska! Den e bra!

2009-04-02 @ 17:02:38
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback