Economic Consequences of Health Status.......



Idag är det socialpolitik som gäller. Först ska jag skriva klart min andel till vår "gruppuppsats"; ska sammanfatta en undersökning om hälsans påverkan på ekonomin. Sen ska jag äntligen försöka ta mej till att läsa på tenten jag har på fredag. Har skjutit upp den två gånger nu så nu är det min sista chans att skriva den. Boken här ovan skall läsas. 500 sidor FINSK socialpolitik... Tillåt mej att kasta upp... ;P
Dessutom har jag en finsk teaterrescension som borde skrivas illa kvickt.
Och min nät-sociologi kurs om människan och samhället börjar idag.
Och kriminalpolitiktenten har jag nästa onsdag och borde läsa 4 böcker. Har inte ens lånat dem än... :O

Innan det här har jag haft i princip ledigt sedan 10 december...

Det är såhär jag funkar. Får inget gjort före allt hopar sej och jag måste sätta mej ner en hel dag eller tre och panikjobba. Då fungerar jag som bäst. Då trivs jag med att studera, då känns det som om jag får nånting gjort. :D
2009-03-09 @ 14:07:53 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback