Dagens humör: BLÄ

Gömmer mej under täcket och gråter en stund.
Today sucks.
Började dagen med en jätterolig lovsångsövning inför påskkonferensen, men sen gick det bara nedåt.
Nu funderar jag på att gå och sova och sova tills imorgon.

Jag har blivit så instabil. Mitt humör åker verkligen bergodalbana helatiden. Speciellt nu när det blivit ljusare och jag har riktigt jättebra dagar emellanåt! Då känns allt dubbelt värre när man rasar igen.

Letade i mina musikförråd efter litet fiilis.
Lyssnar igenom massa låtar vi spelade ifjol. Najs!





Hittade en fin sång Jocki komponerat på ett av mina notpapper:
Jag blev stucken med en kökskniv
Den var som en pingvin
stor och sur
den dansade som en gris
2009-03-28 @ 15:55:45 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur går e med blodsockerbluesen då? ;)

2009-03-28 @ 17:23:00
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback