with my headphones on

Lyssnar igenom litet av all den musik jag tagit ner och hittar en massa bra. Musik att andas till.



Not to undermine the consequence
But you are not what you do
And when you need it most
I have a hundred reasons why I love you
Jars of Clay-Boys (Lesson One)

Jag har huvudvärk och är extremt trött. Jag tar det som en ursäkt för att inte behöva engagera mig i uppsatsen just nu.... host... :)

Dagen glädjeämne nr 1: jag hade betydligt bättre långtidsvärde än jag trott (var till sjukhuset idag), det hade till och med sjunkit en aning sedan sist!

Dagens glädjeämne nr 2: Emilia kommer hit ikväll och ska bo med mej tills vi åker iväg på team <3

Dagen glädjeämne nr 3: Imorgon börjar teamet. Jag har blandade känslor, som alltid precis innan man börjar.


Hmm... jag var smart och åt resterna av min subway-lunch i sängen så nu är det smuligt värre här.. :P

Börjar vakna till liv nu småningom efter en ordentlig dos bra musik.


...I know who I am and I know I´m not able
to stand on my own, I can´t live all alone..
...I place myself in your arms that will always lead me
and I won´t let go cause there´s nowhere else to go
...
Jeremy Camp-I know who I am
2009-06-16 @ 17:32:37 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

ja kasta opp hede designed by ja nu!=)Thänx

2009-06-17 @ 21:49:54
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback