i väntan på vatten


hittade bild på mej och min mössa i telefonen :P


Jag saknar min mössa, den är försvunnen :( Har varit det länge också :( Behöver skaffa en ny så
att jag fortsättningsvis kan överleva dåliga hårdagar. Som idag.

Har rensat min telefon idag. Kollat igenom alla bilder och videor. Hittade en hel del lustigt jag helt glömt bort. Knäppa grejjer jag spelat in på teamet, flummerier från förra sommaren och diverse snarkningar jag spelat in någon gång när jag hade sömnsvårigheter och som jag ämnade använda som bevis men sen glömde bort :D Och en massa jag spelat in i misstag när jag menat ta kort. :P

Jag väntar på att få tillbaka vattnet. Suck. Det är verkligen tur jag varit hemma i Närpes denhär veckan, vattnet hade nämligen varit avstängt alla dagar 8-16, förutom i tisdags. Nu är jag smutsig och törstig och vill ha tillbaka mitt vatten. Tänkte nästan gå och skaffa mig 3000 € i böter (det är vad man får om man använder avloppet trots förbudet) när jag skulle koka makaroner. Som tur var hade jag en tallrik under kranen så allt vatten (finns ju trots allt litet kvar i ledningarna trots att det är avstängt) hamnade i den istället för ner i lavoaren.

Kom till stan 9 imorse. Sov till 12 och sen blev det shoppingtur på Lidl :P Kokade mina makaroner och sen sov jag litet mera. Har småstädat litet och bara varit allmänt ynklig. Min hals mår sämre och min näsa likaså. Dendär promenaden var nog ingen bra ide. Är smått orkeslös :S Satsar nog på att åka iväg till Nykarleby ikväll iallafall. Får klä på mig ordentligt med varma kläder bara, och ta med några förpackningar näsdukar och halstabletter.

NU borde vattnet vara tillbaka! :)
2009-06-05 @ 15:11:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback