Teamstart och volleyboll









Nu har sommarens team officiellt inletts. Vi började med middag i Sion kl 17. Sen blev det ungdomssamling, fika och volleyboll. Jag satt mest och frös och sjöng för mej själv samt hade hand om Andreas kamera som var betyyydligt trevligare att fotografera med än min egen. Tyvärr har jag ju inte tillgång till dom bilderna nu.

Morgondagens program:
07.30 Frukost
08.30-11.50 Undervisning
11.50-12.45 Lunch
12.45-13.30 Böneskola
13.40-17 Övningar: Drama/Musik
17.00 Middag
18-20 Dansövning

Det blir en lång dag! Men roligt är det ju. Jag har fortfarande väldigt blandade känslor inför teamet men jag tror absolut det kommer att bli jättebra. Jag måste bara vänja mig vid att det inte är samma människor som ifjol.

Och jag borde bli bättre på att vara social... Jag trivs så bra att vara "för mig själv bland andra människor", men ibland borde man ju också anstränga sig litet och vara med och inte bara sitt vid sidan om ;P Det är iallafall tur jag har lilla Anton att slåss med och mobba, såna relationer är så avslappnade! :P

Ja alltså, bara så ni vet, om jag börjar mobba er eller förolämpa er eller nånting, betyder det inte att jag inte tycker om er, snarare tvärtom! Trivs jag riktigt bra med nån resulterar det oftast i att jag retas :P "Vännen", "gulle" och "sötis" är överskattade ord, jag kör med "tjockis", "pucko", "pråpaböx" och så vidare... ;D Men det krävs ju förståss att det tas emot på rätt sätt... :P
2009-06-17 @ 22:50:38 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förolämpar dig med : lytZiiiinn

Hej halåååå..e de nån som öppnar sig

täällä folke west..fajt om platsen längst fram

jonas ditt svin..teaminside =)..SJÖLEJON

2009-06-18 @ 19:49:04
Postat av: callis

de va asså sjölejon..glömd skriva namn..vilket SJÖLEJON..ÄÄÄ

2009-06-18 @ 19:50:08
URL: http://drummerforgod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback