See I´m all about them words

Jag njuter av att vara hemma och göra ingenting. Skulle bara känt mig instängd om jag varit i stan nu. Nu kan jag ligga på gräsmattan och lyssna på musik, springa runt i ett helt hus eller köra runt i näsby. Känns kontigt nog som om det finns mer att göra här i Närpes än i Vasa. Har inga planer förrän på fredag då jag ska till Nykarleby, så jag vet inte alls hur veckan kommer att se ut eller när jag åker tillbaka. Men det är skönt.

Lyssnar på Jason Mraz och känner mig somrig. Tänkte klippa gräsmattan men Felicia stal det jobbet. Blir nog att fixa litet mat istället och välja ut en ny bok att läsa.

Min lugg borde klippas eller fixas till på något sätt eller utrotas eller jaa... Den är ju mest bara jobbig.

2009-06-01 @ 15:29:01 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback