Planer framöver:

Idag:
-packa
-hoppa på bussen till Närpes
-träffa familjen och inspektera systers nya frisyr som tydligen är väldigt kort
-förhoppningsvis hitta nån Närpesbo som vill göra mig sällskap en stund

Måndag:
-fortsättningsvis vara i Närpes
-fara till en läkare och hoppas på att hon kan förklara varför jag med jämna mellanrum har pållår på mina händer
-förhoppningsvis umgås med mera Närpesbor eftersom det är sista gången jag är hemma innan augusti

Tisdag:
-åka till Vasa med pappa och Felicia
-åka till sjukhuset och bli utskälld och skämmas
-shoppa kläder med Felicia och åt Felicia, samt dom sista nödvändigheterna inför teamet åt mej.

Och alltid däremellan borde jag skriva uppsats.
2009-06-14 @ 11:58:19 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback