Hej jag är tråkig

Okej, denhär veckan har jag inte varit särskilt aktiv :P Jag har snarare varit slöare än jag varit på väldigt länge. Jag har försökt skriva uppsats men inte riktigt lyckats så jag har mest bara gjort ingenting. Som tur var hade jag Cindy på besök en kväll/natt/dag och sen kollade vi film hos Jonas några stycken igår. Tur det, annars hade jag nog ruttnat bort helt!

Men jag blev påmind om att jag egentligen får 460 € för att skriva denhär uppsatsen (studiestöd+bostadsstöd) så kanske jag borde ta mig i kragen och göra nånting...:D

Men jag har världens dilemma när det gäller helgen. Det är min sista lediga hemma-helg innan augusti så jag vill verkligen göra nånting roligt och träffa massa fina människor jag inte kommer att träffa på hela sommaren! Men frågan är om man ska befinna sig i Vasa eller Närpes, eller med familjen på Bergö... Fast det lutar mot Närpes, iallafall för lördagen.
Ikväll är det Cryomite och Paddington-keikka på Mangsgården också men jaa... tror jag fokuserar på uppsatsen idag. Kanske :P

Okej, det här var inte heller världens mest intressanta inlägg, jag behövde bara reda ut mina planer och funderingar litet :P

2009-06-12 @ 12:15:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback