trötthetsgrubblerier

Snyltar på Jodes dator en stund. Jag <3 Mac. 
Har inte fått internet att fungera på min egen dator på hela veckan.

Idag har polackerna åkt hem och vi har städat. Så har vi ätit pizza med enorma mängder ost på. Två gånger. Fast iofs bara en fjärdedels pizza första gången och litet mindre än en halv andra gången. Dom var aningen mättande. Sen har vi bara suttit och nördat oss vid våra datorer, spelat Ticchu och chillat. Skönt. Nu är det bara jag och Emppu som är vakna, Tiina sitter och sover i en fåtölj och resten ligger i sina sängar. Funderar på om man ska släpa sig i duschen ännu i natt eller om man ska orka stiga upp imorgon istället. Åker iväg mot Kroatien kl 9 imorgon. 15 timmars bilresa. Jag trivs.

Just nu känns det som om jag skulle kunna fortsätta med teamlivet i en halv evighet. Känns nästan aningen skrämmande att vi kommer hem nästa onsdag... Men visst, nog blir det ju skönt att komma hem också. Träffa alla människor man saknar sönder sig efter när man är här.
När jag kommer hem är det krispsykologi som gäller för hela slanten. Ska få två uppsatser skrivna på tre veckor. Så börjar jag jobba i slutet av augusti också, det blir intressant. Har fortfarande ingen aning om hur jag ska ta mig till och från jobbet dock. Och så blev det bestämt att Evelina nog fortsätter bo med mig. Det är jag glad för, det är trevligt och bekvämt att ha sin syster som kämppis. 

Nu är jag helt genomtrött... men man får ju sova i bussen imorgon. 

Min telefonladdare is missing. Det skulle just vara typiskt om jag blev av med den i Polen iår igen... Som tur är så är Fjanton också smart och har en LG-telefon+laddare!

Nu sova förrän jag blir alltför flummig!
2009-07-19 @ 01:35:14 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback