Sarah Kelly och teammänniskor


Är hemhemma i Närpes. Har varit på konsert med Sarah Kelly ikväll. Hon har så underbart ljuvlig röst! Jag vill också!

Men bäst med kvällen var nog ändå att få träffa några teamare igen, redan igårkväll började jag få abstinens! Men Andreas, Elin och Anton släpade sig ända från Nykarleby/Vasa till lilla Närpes och det var sååå skönt att se dem! Känns som att man tappat en del av sig själv när man inte har några teamare i närheten. Men jag får träffa åtminstone Andreas och Anton på söndag igen och säkert några fler teamare också, vi ska nämligen vara i Sion och berätta om sommaren och allt vi sysslat med.

Imorgon har jag inga särskilda planer. Eventuellt far jag med Evelina och Pappa till Nokia och kollar på en bil åt lillen.
Hoppas på att få se litet närpesbor också, kanske far en sväng ti baren och lyssnar på karaoke ;D

Men nu sängen :)
2009-08-01 @ 00:26:21 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

hej halåå.. vadå vasa?

2009-08-02 @ 01:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback