Min Jesus...

Det är så här jag vill ha det alltid alltid alltid. Ett hjärta som älskar Gud och människorna runt omkring mej, jag nära nära Jesus, och tacksamhetssånger som bubblar på insidan. I´m so blessed!

Jag har haft en riktit bra vecka. Eller, det var ju bara 5 dagar...:P
Men det var först igår och mest idag, sista dagen som jag har märkt hur bra det faktist varit...
Och att Gud faktist har gjort nånting i mitt liv under domhär dagarna. Har fått släppa saker som tyngt mej, och saker som stått ivägen utan att jag ens märkt det. Det är bara frid... och glädjen bubblar inombords.
Visst är det jobbigt också, och det kommer säkert att ta sjukt, men jag har en stadig grund att stå på :)

Heal my heart and make it clean
open up my eyes to the things unseen
Show me how to love like you have loved me

Break my heart for what breaks yours
,
everything I am for your kingdoms cause
as I walk from earth into eternity
Hillsong-Hosanna

Och jag har träffat så många fina människor! Det finns så många som gör mej så glad! Helt fantastiska!! :)

Och jag älskar verkligen Närpes och människorna här!
2009-01-02 @ 20:00:45 Andas Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag är stolt över dej:) jag tror vi har mycket att prata om.

2009-01-03 @ 11:29:33
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Ida

tack du fine för din kommentar:)

Jag tycker om dig så arma myki.

Kram!

2009-01-03 @ 12:27:59
Postat av: emilia

Du gör mig glad!!

pussar och kramar från las vegas ;)

2009-01-03 @ 23:13:21
URL: http://emiliasaskia.wordpress.com
Postat av: Julia O

Ah, härligt att höra lite mvv-rapport, så saligt att jag så önskar att jag varit där! Gott nytt år till dig!

2009-01-05 @ 14:00:16
URL: http://juliaolin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback