Gårdagens bravader

Julia åstadkom igår:
en till sönderborrad tand.
frysen full av bär.
en smoothie.
kan förklara begreppet "den arbetslösa välfärdsstaten"
sommarjobbsfunderingar. sommarfunderingar överlag. och jobbfunderingar överlag.
behov av "breaking dawn" eftersom "eclipse" tog slut.. Bokhandeln nästa :P
en lång (och egentligen för sen) promenad i iskall blåst med icke-Julia-musik i öronen.
sömn

Idag blir troligtivs ganska likadan.
Den här veckan fokuserar jag på att skaffa mej rutiner igen och sköta mina sockervärden.
Om det riktigt vill sej kanske jag lyckas fokusera på att bli social igen nästa vecka..:P
Ibland trivs jag bara alltför bra ensam.
2009-02-04 @ 12:25:56 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker vi satsar på en tekväll nästa vecka. det känns som om det är dags nu. nu ska jag ringa och fråga om jag får komma och låna boken av dej, orkar int vänta på bibban. endast Jesus vet hur länge jag måst vänta då:)

2009-02-04 @ 19:18:16
Postat av: Johanna

Breaking dawn e SÅ bra! Definitivt bäst av alla böckerna

2009-02-06 @ 18:36:24
URL: http://johannamy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback