Bloggrenovering :D

Jaaajaaajaaa! Visst har jag fin blogg!! :D
Jättemassor TACK till Malin som har fixat! <3
Nu blev allt mycket roligare ;D

E hemma i Närpes nu igen <3
Behövde få åka hem. Umgås med familjen och vänner. Ska försöka ta ett ordentligt sportlov.
Igår satt jag och pratade med mamma flera timmar, och så var jag ute med Ika också och pratade flera timmar <3
Riktigt skön kväll!

Idag läser jag. Flickan som lekte med elden. Det börjar bli riktigt spännande nu.
Ikväll ska jag säkert ut och träffa lite folk tror jag, får se vad som händer.
Men nu tror jag att jag ska försöka ta mej till halpa-halli och shoppa lite strumpor! Evelina bara äter upp alla mina!
2009-02-21 @ 13:23:48 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

vauv! mycket fin blogg! snygg bakgrund! alltså. denna bok! jag får na feil. he e så verkligt. skrämmande. hoppas du har ett fint sportlov och ta hand om dej flicka lilla. jag tycker om dej osv

2009-02-21 @ 17:07:31
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh va fint!

2009-02-22 @ 17:12:45
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Rita

Jättefin sida, verkligen! Stiligt med svart-vitt (det sku Per tycka oxå, bara han sku komma sej för att gå in på nätet och kika...)! Du fick förresten många kommentarer i går på kalaset, så ifall du inte fått dem personligen så framför jag dem: "vad hon är VACKER, Julia! Sen säger jag, min tönt, ungefär "jaaa..." och folk kommenterar tillbaka "men har du inte tittat på henne??":



Så JO, du ÄR vacker. Tycker jag också! Det är skönt med vackra människor!

2009-02-23 @ 14:29:22
Postat av: LP

vafö sir it ja nya designen? :(

2009-02-23 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback