...SO BREAK ME INTO PIECES THAT WILL GROW IN THE GROUND...

Har varit i Sion hela dagen idag känns det som. Hade övning 12-13, tog paus och for till Spices på lunch med Jonas, Gusa å Fjellin, och sen tillbaka till Sion. Julmöte kl. 16 där vi spelade vår rock-version av Dagen är kommen. Efter det blev det tortillas hos Julia och Anders. Jag var sjukt trött men trevligt var det iallafall. Kvällen avslutades med glögg och mera chocokex hos mig tillsammans med Jonas och Jacki. Igen :) Och Sami var med en stund också.

Imorgon ska jag till Närpes. Förstår bara inte hur jag ska få alla grejer släpade på bussen... :S Inte alltför kul.
Får se hur länge jag klarar av att vara i hemhemma men jag satsar på att komma tillbaka hit nästa måndag. Finns ju en risk att det blir tidigare förstås.

Jacki var aningen trött. Skulle inte förvåna mig om han faktist sov nångång där mitt i alla diskussioner :P

..och jag blev mobbad för mina fula, men faktist ultrasköna duntofflor!

 

Jag har så många fina vänner jag trivs så bra med. I´m blessed.

2009-12-21 @ 02:18:25 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback