Life´s short, eat cookies!

HAR ÄÄÄNTLIGEN FÅTT SOCIOLOGIN OCH STATISTIKEN FÄRDIG OCH INSKICKAD!

En sån lättnad. Sitter hos Evelina och Anders igen och snyltar internet så att jag skulle på uppsatserna inskickade.
Man är sjukt handikappad utan internet hemma.

Jag misstänker att det här kommer att bli en tråk-bloggvecka. Om jag inte får internet snart förstås.
Men det blir fullt upp hela veckan, så jag kommer knappast hinna blogga oberoende.
Ni får klara er utan mig. Stackare.

Nu ska jag reservera mina metodikböcker.

Imorgon ska jag ta emot en tvättmaskinsleverans, packa upp och skruva ihop mina hundra IKEA-inköp, springa runt på Tritonia som en yr höna och fara på körövning. Tjoho!

Life is good.

(It reminds me.. Jag köpte en väggskylt-sån där som ser ut som nån gammaldags plåtskylt-som det står "Life´s short-eat cookies" på. Den ska hänga i mitt kök <3)
2009-12-06 @ 21:15:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback