Let us love Like we were children Make us feel Like we’re still living

Övervägde igår att åka in till Vasa med pappa idag igen, men kom sedan på att jag bara skulle ha slösat pengar-som jag inte har-isåfall, så jag stannade hemma. Sov till 12, kom mig ur sängen och gjorde mig färdig på 9,75 minuter (;D) och sen åkte jag med Ika till salongen och hälsade på Ann och Kajsa. Lunchade med dem på Teboil och sen har jag och Ika snurrat runt i Näsby sedan dess.

Nu ska jag åka och handla och baka en ny sats chocokex. Dom blev så goda (även om dom lämnade i ugnen en aning för länge) så jag måste göra dom igen så jag har nåt gott att äta över julen. Är nämligen trött på all chokladkonfekt redan innan jag börjat äta den.. :P

Gäspat har jag gjort hela dagen men det kan ju förstås bero på att jag låg vaken och läste till närmare fyra inatt. Igen.
2009-12-22 @ 15:12:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback