Juldagsfirande

Kom precis hem efter mitt juldagsfirande. Länge sedan jag varit ute så här sent/tidigt sist.
Hade inte alls någon lust att släpa mig ut tidigare men det blev en riktigt lyckad kväll trots allt.

Vi började med förfest hos Cila tillsammans med största delen av gamla gymnasiegänget. Sen blev det Logen ett antal timmar, litet chaffisuppdrag, TB med Ika, Björn, Tom och Ivar, blev bjuden på rullsylta hos Ivar (;P) mera chaffisuppdrag, TB ett varv till med ett annat gäng, ner till Nämpnäs en sväng och till sist hem. Nu måste jag sitta här en stund och äta choklad och dricka mjölk för att lugna ner mig så jag kan gå och sova... :P


nästan hela gymnasiegänget samlat hos Cila <3

Det blev kamerakrig...

Fredde och Micke (-som kämpar för att se normal ut eftersom han har erfarenhet av att alla kort hamnar på nätet ;P)


Fridell och Tove har roligt :D


sötaste Malin, och Jessica <3 och jag

Tom och Kicke

Jag och Fridell

Kicke, Ivar och Fredde :D

Älskade människor :D
Ni är så fina!
2009-12-26 @ 05:22:20 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback